ponedeljek, 14. julij 2014

Pesem združuje

Kdor poje, slabo ne misli. Druženje z glasbeniki ni nikoli dolgočasno pa naj gre za klasično glasbo, zborovsko petje ali pa nastop raznih zabavnih ansamblov. Njihova glasba nas navda z energijo, dobro voljo , zadovoljstvom . Seveda pa je v vsako noto, ki jo zaigrajo ali zapojejo potrebno vložiti kar nekaj truda, da zazveni kot je treba. Prav je, da jim za trud čestitamo.

.
Pri izdelavi vizitke je bil nepogrešljiv Big Shot osnovni komplet s Sizzixovo mapico za embosiranje in rezalno šablono s katero sem izrezala podlago napisa. Napis sam, sem izrezala s Spellbindersovo rezalno šablono in ga pobarvala z Distress ink barvami. Prav tako tudi odtis not, za katerega sem uporabila Kaiser Craft štampiljko. Poleg barvastega papirja, srebrnih biserčkov, Gliter glue premaza (metuljček), okrasnega traka in nekaj malenkosti iz domače zaloge sem za izdelavo vizitke uporabila še luknjač za malo rožico in čipkasto obrobo. Večino teh stvari lahko dobite v spletni trgovinici Mavelu in sicer: Big Shot s Sizziksovo embosirno mapico in rezalno šablono, Distress ink barve, Gliter glue premaz, srebrni biserčki...Najde pa se še veliko zanimivih in uporabnih reči.

Svojo vizitko bi rada prijavila na naslednji izziv:
http://www.mavelu.com/blog/natecaj/: Natečaj za naj ročno izdelan izdelek

3 komentarji:

  1. Cart voščilnica. Všeč mi je idej as perlami po obodu kroga -a da tak svečan videz :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo kako simpatična voščilnica je nastala :) Hvala ker sodeluješ na našem natečaju :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si tole naredila in izbor barv mi je prav všeč.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši