Spremljevalci

nedelja, 16. julij 2017

Čokoladnica?

Res je! Tole je čokoladnica, ki sem jo že pred časom naredila za hčerko. Žal mi fotografija ni najbolj uspela, a mi je dizajn všeč in sem se vseeno odločila za objavo. Slika izgleda nekoliko bolj zrnato, ker sem uporabila papir za akvarel tehniko. Za detajle pri barvanju sem uporabila suhe barvice. Ta kombinacija pa se je potem izkazala za težavno pri fotografiranju. Z barvanjem sem bila sicer kar zadovoljna. Sličico verjetno vsi prepoznate, saj je Gorjus kljub temu, da ni več najnovejša, še vedno aktualna. Uporabila sem kar nekaj rezalnih šablon in sicer: Nellies, Sizzix, Marianne Design, Sue Wilson. S pomočjo luknjačev sem izrezala še sredinski del rožice in metuljčke. Brez Distress barv pa tudi tokrat ni šlo. Kar malo sem se namučila, da sem okrog sličice zadovoljivo prilepila bleščice. Za končni efekt pa še malo kristalčkov in perl. 
Prijeten poletni večer vam želim, če pa vam zadiši še čokolada pa kar...



Svoj izdelek bi rada prijavila na naslednje izzive:


6 komentarjev:

  1. Krasna je...polna čudovitih detajlov!

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Michelle DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...


    OdgovoriIzbriši
  3. well, it turned out beautifully in my opinion. Wonderful colouring! Thanks so much for playing along at Happy Little Stampers xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Chocolate? Did someone say chocolate?! I love it, Marjeta! All the details are perfect!! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši